A D R E M C O N S U L T A N T S

Loading

Value for Money

Door meer dan 20 jaar specifieke ICT inkoop- en contractmanagement ervaring is AD REM zeer effectief en resultaatgericht. In principe verricht AD REM zijn werkzaamheden op basis van de tijd die aan werkzaamheden is besteed vermenigvuldigd met het uurtarief. Gedurende een opdracht vindt geen verhoging van het toepasselijke tarief plaats, tenzij de opdracht langer dan één jaar duurt. In dat geval vindt balancering plaats tussen enerzijds de CBS consumentenprijsindex en anderzijds de efficiency/leereffect, we bespreken dit graag met u. AD REM brengt geen kantoor-, reis- en verblijfkosten in rekening naar uw werklocatie en/of ONLINE werkzaamheden.

Mantelpartijen & intermediars

Bent u zelf een aanbestedende dienst en aanbestedingsplichtig dan heeft u hoogstwaarschijnlijk zelf één of meerdere mantelovereenkomsten met intermediars. AD REM is bekend met vele mantelpartijen/intermediars AD REM werkt dan via hen als zelfstandige ZZP-er. Heeft AD REM nog geen samenwerking, dan lossen we dat gewoon op!

Uurtarief interim

AD REM is ook op projectbasis of als interim aanbestedingsexpert inzetbaar. Het uurtarief voor een expert ICT Inkoper/contractmanager bedraagt gemiddeld tussen de € 100,- en € 130,- excl. BTW. Voor een offerte op maat of een kennismakingsgesprek kunt u contact met AD REM opnemen.

Vaste prijs

Wilt u vooraf zekerheid over de kosten? Dat begrijpt AD REM ook heel goed. In sommige situaties is het mogelijk een goede inschatting te maken van de te besteden tijd bijvoorbeeld bij meervoudige onderhandse of Europese aanbestedingen of specifieke inkooptrajecten. In die gevallen is AD REM bereid met u een afspraak te maken over een vaste prijs

Links

© 2020 AD REM Themes. All rights reserved